ارائه بسته اقتصادی به سرمایه گذاران بخش خصوصی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید ظرفیت‌های گردشگری قابل سرمایه‌گذاری در شهرستان بن شناسایی و در قالب بسته اقتصادی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه شود.

آقای منزوی در بازدید از پایگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در شهرستان بن گفت: استفاده از توان خیران و بهره‌مندی از ظرفیت بنیاد‌های ملی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این استان و به‌ویژه شهرستان بن در دستور کار قرار دارد.

در همین راستا باید ظرفیت‌های گردشگری قابل سرمایه‌گذاری در شهرستان بن شناسایی و در قالب بسته اقتصادی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بنیاد‌های ملی ارائه و از آنان برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت شود.


بیشتر بخوانید


قابلیت شهرستان بن در بخش طبیعی، تاریخی، ورزشی، مذهبی و سلامت جایگاه سرمایه‌گذاری در این شهرستان را متنوع و دارای اهمیت خاص کرده است.

به‌زودی در یک نشست کارشناسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بن بررسی و نسبت به ارائه راهکار‌ها و بسته‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران توانمند اقدام می‌شود.

ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در بن

آقای جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تسریع در روند شناسایی و معرفی قابلیت‌ها جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بن با هدف معرفی به سرمایه‌گذاران نمایندگی این اداره‌کل در بن راه‌اندازی شد.

هم‌اکنون خدمات و راهنمایی‌های مطلوب و مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری از مسیر بن ارائه می‌شود.

تمامی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان باید شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فعال است.

شهرستان بن در فاصله  ۱۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.