کشف ۴۵ کیلوگرم ماده مخدرشیشه و ۱۱۵ قلم کالای قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:در اقدامی اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین مواد افیونی به وسیله یک دستگاه تریلی اسکانیا از شرق کشور به مقصد استان‌های غربی به دست آمد.

وی افزود: تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین موفق شدند خودرو سوداگران مرگ را در آزادراه قزوین-زنجان شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۴۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

کشف ۱۱۵ قلم کالای قاچاق در یک واحد مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: برابر کسب خبری مبنی بر دپو کالای قاچاق در یک واحد‌های مسکونی از محلات شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی لازم به محل اعزام و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی، ۱۱۵ قلم انواع لوازم خانگی و آرایشی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در بوئین زهرا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت مجرمانه یک نفر در خرید و فروش موادمخدر مطلع شدند که در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها یک کیلو ۶۹۰ گرم مواد مخدراز نوع تریاک کشف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.