زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری فارسان فراهم شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه حوزه گردشگری فارسان فراهم شود.

آقای حیدری نیاز بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری را سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و گفت: ظرفیت بخش خصوصی و زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی شهرستان فارسان به‌کار گرفته شود.

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای توسعه بخش‌های مختلف زیرمجموعه خود از توان بخش خصوصی، بنیاد‌های ملی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) بهره‌گیری کند.


بیشتر بخوانید


ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌تواند در افزایش جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مؤثر باشد.

همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان الزامی است.

بهره‌برداری قلعه تاریخی جونقان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و حضور بخش خصوصی با حفظ کاربری موزه و به‌منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

در صورت واگذاری کامل قلعه جونقان از سوی شهرداری این شهر به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، می‌توان بهره‌برداری این بنای تاریخی را در اختیار بخش خصوصی قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.