مصدوم شدن ۱۹۹ نفر در تصادفات شهری کاشان از ابتدای تعطیلات تاکنون

رئیس اورژانس کاشان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ششم فروردین امسال، ۱۹۹ نفر در تصادفات شهری کاشان مصدوم شده اند.

حسین ریاحی گفت: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی کاشان از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا ششم فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۱۷۸ مأموریت مربوط به تصادفات را انجام داده‌اند.

از این تعداد ۱۳۲ مأموریت مربوط به تصادفات شهری بوده است و۴۶ مأموریت نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده که در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر کاشان رخ داده است.

به گفته او با انجام این مأموریت‌ها ۲۶۷ مصدوم به مراکز درمانی کاشان منتقل شدندکه ۱۹۹ نفر از این مصدومان مربوط به تصادفات شهری و ۶۸ مصدوم نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

در آخرین نوروز پیش از شیوع ویروس کرونا در تصادفات شهری ۱۵۰ مصدوم وجود داشت که این نشان می‌دهد تعداد مصدومان تصادفات شهری در نوروز امسال نسبت به نوروز ۹۸ حدود ۳۳ درصد رشد داشته است.

ریاحی گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون تعداد کل مأموریت‌های منجر به اعزام آمبولانس در سطح شهرستان کاشان ۹۰۸ مورد بوده است که در نوروز ۹۸ به عنوان آخرین نوروز قبل از شیوع ویروس کرونا ۷۸۴ مورد بوده است.

رئیس اورژانس کاشان معتقد است موارد فوق نشان می‌دهد که تعداد کل مأموریت‌های منجر به اعزام آمبولانس در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به نوروز ۱۳۹۸ حدود ۱۶ درصد رشد داشته است.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار