مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان:

۴۵ میلیون لیتر بنزین در خراسان رضوی مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از مصرف ۴۵ میلیون لیتر بنزین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در هفته آغازین سال ۱۴۰۱ خبر داد.

علی اصغر اصغری گفت: در هفته آغازین سال، ۴۵ میلیون لیتر بنزین و ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت ATK در هواپیما در سطح منطقه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مصرف شد.

او گفت: از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ که پایان تعطیلات دوره اول نوروز بوده ۴۵ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه مصرف شده است که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: شهروندان هنگام مراجعه به جایگاه می‌توانند از سهمیه آزاد که در کارت سوخت خود دارند پس از اتمام سهمیه یارانه‌ای استفاده کرده و نیازی به استفاده از کارت جایگاه نیست.

اصغری گفت: در سوخت ATK مصرف شده در هواپیما نیز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر مصرف داشتیم که رشد ۶۵ درصدی داشته و نیز در مصرف CNG با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مصرف سال گذشته ۱۱ میلیون متر مکعب مصرف شده است.

او گفت: با بررسی نحوه عملکرد سوخت رسانی مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی تمام جایگاه‌های استان از آمادگی کامل برخوردارند و خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بدون وقفه و به صورت شبانه روزی به شهروندان و مسافران نوروزی ادامه دارد.

برچسب ها: سوخت ، هواپیما ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار