معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

برای کاهش تصادفات رانندگی برنامه‌ریزی شود

عباس‌ زاده گفت: باید برای کاهش تصادفات رانندگی در موج دوم سفر‌های تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی شود.

عباس‌ زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در ستاد خدمات سفر استان گفت: باید برای کاهش تصادفات رانندگی خراسان جنوبی در موج دوم سفر‌های تعطیلات نوروزی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شود.

او گفت: باید در اصلاح و بازسازی نقاط حادثه‌ خیز استان اولویت‌ها مشخص شود و بر اساس تحلیل آمار تصادفات، اولویت‌ها مشخص و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام شود.

عباس‌زاده به پنج فقره تصادف منجر به فوت در تعطیلات نوروز امسال در جاده‌های خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: باید این تصادفات علت‌یابی شود و در موج دوم سفر‌ها نیرو‌های امدادی و پلیس در نقاط حساس و حادثه خیز استان حضور پررنگتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افزایش ۷۰ درصد تردد در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان همچنان برای حوادث احتمالی ناشی از بارندگی آمادگی لازم را داشته باشند.

او گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی و گشت‌های امدادی و راهداری همچنان در جاده‌های استان تقویت شود تا بتوانیم موج دوم سفر‌های نوروزی را به خوبی مدیریت کنیم.

عباس‌ زاده بر برخورد قاطع پلیس با تخلفات حادثه‌ساز در محور‌های مواصلاتی استان تأکید کرد و گفت: پلیس باید در کنار ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی با تخلفات حادثه‌ساز در محور‌ها برخورد قاطع داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار