تشدید نظارت بر کنترل قیمت بازار در آستانه ماه مبارک رمضان در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها در ماه مبارک رمضان در اردبیل، نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: دستگاه‌های مربوطه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان برخورد خواهند کرد.

فرماندار اردبیل در جریان بازدید از بازار و مراکز فروش مواد غذایی با اشاره به افزایش تیم‌های نظارتی بر واحد‌های صنفی در اردبیل گفت: سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحد‌های صنفی را ملزم به اتیکت‌گذاری قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالا‌ها برای مردم مشخص باشد.

اعتماد از توزیع ۱۰۰ تن شکر و ۵۴۰ تن برنج برای تنظیم بازار در اردبیل خبر داد و گفت: علاوه براین مرغ منجمد هم به مقدار مورد نیاز در شهرستان توزیع شده است.

او با اشاره به حضور گردشگران در اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی استقبال خوبی از مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستان اردبیل شده و تاکنون ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستان پرشده است.

فرماندار اردبیل همچنین از تشدید نظارت‌ها بر مراکز اقامتی و هتل‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: برخی از مراکز اقامتی و هتل‌ها نیاز به بازسازی، تجهیزات و امکانات تکمیلی دارند.

اعتماد اعجازی می‌گوید: شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های مهم گردشگری است و پیش بینی می‌شود باتوجه به مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم تعطیلات نوروزی، شاهد افزایش حضور گردشگران در شهرستان اردبیل باشیم.

او گفت: علاوه بر این اردبیل سال آینده بعنوان پایتخت گردشگری اکو معرفی شده و برای استفاده از این فرصت باید اقدامات و آمادگی‌های لازم اتخاذ شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار