اولیانوف: هشتمین دور مذاکرات وین تکمیل نشده است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییتی مدعی شد که هشتمین دور مذاکرات وین تکمیل نشده است.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در حساب کاربری توییتر خود  نوشت: «هشتمین دور مذاکرات وین تکمیل نشده است و همچنان ادامه دارد، اما اکنون به صورت تعلیق یا بهتر باشد بگوییم توقف درآمده است. من معتقدم که اعضای فعلی برجام پس از حل و فصل اختلافات نهایی بین آمریکا و ایران برای رسیدن به توافق به وین بازخواهند گشت.»

طرف‌های غربی مذاکرات وین با فشار بر ایران برای رسیدن به یک توافق بار‌ها به صورت دروغین برای مذاکرات وین ضرب‌الاجل اعلام کرده‌اند. درحال حاضر هشتمین دور مذاکرات برجام در وین در حال انجام است و مقامات کشورمان نیز تأکید کرده‌اند تنها در صورت برداشته شدن کامل تحریم‌ها تهران حاضر به اجرای کامل برجام می‌شود. به گفته مقامات کشورمان، ایران در مذاکرات چهار خط قرمز داشته که دو مورد آن حل شده و دو مورد آن همچنان باقی مانده است. در صورت ارائه تضمین برای دریافت این دو خواسته در کوتاه‌ترین زمان توافق حاصل خواهد شد.

مقامات ایران از ابتدای مذاکرات همواره تاکیدشان بر لغو حداکثری تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران برای رسیدن به نتیجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
ایران دنبال منافع روسیه است،نه متافع مردم ایران.روسیه سالهاست چه غلطی در بوشهر می کند که تمامی ندارد و مردم ایران فقط هزینه می دهند.روسبه مانع اصلی رفع تحریم هاست.چون مردم اهمیتی ندارند.منافع روسبه مهم است.
Germany
بر لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه
۲۱:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
من تصحیح می کنم!
مقامات ایران از ابتدای مذاکرات همواره تاکیدشان بر لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران برای رسیدن به نتیجه بوده است.
آخرین اخبار