معاون درمان وزیر بهداشت در سفر به استان مرکزی:

عدالت در تجهیزات درمانی دستور کار اصلی وزارت بهداشت است

کریمی در بازدید از مراکز درمانی اراک گفت: عدالت و تعالی نظام سلامت رویکرد جدید وزارت بهداشت است.

کریمی معاون درمان  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهر اراک مطالبی در زمینه تجهیزات درمانی به شرح زیر بیان کرد.

تامین اعتبار و تجهیز مراکز درمانی در سراسر کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی دستور اصلی کار وزارت بهداشت است.

عدالت و تعالی نظام سلامت رویکرد جدید وزارت بهداشت است و درقالب طرح سلامت نوروزی از ابتدای سال نو از مراکز درمانی استان‌های مختلف بازدید‌هایی را به عمل آوردیم.

در بازدید‌های میدانی هم که از مراکز درمانی شهرستان اراک به عمل آوردیم متوجه کاستی‌ها و ضعف‌های فراوانی در سیستم درمانی شدیم که با رایزنی‌های انجام شده قرار است طی روز‌های آینده تجهیزاتی تحویل مراکز درمانی استان مرکزی شود.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین از تامین سایرتجهیزات درمانی مورد نیاز استان هم گفت و قول مساعد داد تا اقدامات جدی برای تجهیز بخش دیالیز بیمارستان‌های شهرستان اراک هم صورت پذیرد

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تامین اعتبار طرح سالخورده بیمارستان، ولی عصر اراک هم گفت: این موضوع را در اولین فرصت در جلسه با وزیر بهداشت مطرح می‌کنیم، تا تامین اعتبار نیز در این بخش صورت بگیرد.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و کمبود‌ها و نقاط ضعف بسیار زیادی در مراکز درمانی آن وجود دارد.

جمالیان گفت: با قول مساعد معاون درمان وزیر بهداشت امیدواریم بتوانیم چالش‌های موجود در مراکز درمانی استان را برطرف نماییم و در ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.