وقوع ۲۴۴ حادثه در نوروز ۱۴۰۱ در اصفهان

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای هلال احمر استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۱ به ۲۴۴ مورد امدادرسانی کردند.

داریوش کریمی گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت.

در این بازه زمانی ۲۴۴ حادثه به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

به گفته او از این تعداد حادثه ۱۲۸ حادثه جاده‌ای، ۷۸ حادثه با ارائه خدمات حضوری، ۲۲ حادثه شهری، پنج حادثه کوهستان، سه حادثه توفان، چهار حادثه صنعتی و کارگاهی و دیگر حوادث نیز هر کدام یک مورد بوده است که این تعداد حادثه در سال گذشته ۱۴۴ مورد بود.

۹۵۲ نیز در حوادث استان اصفهان درگیر بودند که از این تعداد ۵۵۶ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۴۶ نفر در توفان، ۴۰ نفر در حوادث برف و کولاک، ۳۱ نفر در حوادث شهری، ۱۵۵ نفر خدمات حضوری، سه نفر سیل و آبگرفتگی و ۱۳ نفر نیز در حوادث کوهستان دچار حادثه شدند.

کریمی می‌گوید ۲۱۵ نفر از این حادثه دیدگان آسیب دیدندکه از این تعداد ۱۵۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۶۲ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

او همچنین به اسکان ۶۹ نفر در طرح نوروزی ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۶۵ نفر خدمات حضوری و چهار نفر خدمات مناسبتی دریافت کردند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از اعزام ۲۸۴ تیم امداد و نجات برای حوادث استان اصفهان در طرح نوروزی امسال خبردادو گفت: ۷۲۷ نفر در این تیم‌ها فعالیت داشتند و ۲۲۴ آمبولانس برای حوادث اعزام شد.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.