۱۶۳ ماموریت هلال‌احمر اصفهان از ابتدای طرح نوروزی

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: از بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۰ تا نهم فروردین‌ امسال ، هلال‌احمر استان اصفهان به ۱۶۳ مأموریت اعزام شده است.

داریوش کریمی گفت: از بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۰ تا نهم فروردین امسال، هلال‌احمر استان اصفهان به ۱۶۳ مأموریت اعزام شده است درحالی که تعداد مأموریت‌های هلال‌احمر استان در بازه زمانی بیست‌وپنجم اسفند ۱۳۹۹ تا نهم فروردین سال گذشته، ۱۰۱ مورد بوده است.

تعداد مأموریت‌های جاده‌ای هلال‌احمر از ۵۹ مورد به ۹۳ مورد افزایش یافته است، که در بازه زمانی مذکور تعداد مأموریت‌های شهری با دو مورد کاهش از ۱۶ مورد به ۱۴ مورد تقلیل یافته و خدمات حضوری هلال‌احمر استان با ۳۱ مورد افزایش از ۱۵ مورد به ۴۶ مورد رسیده است.

به گفته او از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا نهم فروردین امسال، هلال‌احمر استان اصفهان به یک مأموریت مرتبط با برف و کولاک، یک مأموریت مرتبط با سیل و آبگرفتگی، سه مأموریت مرتبط با طوفان و دو مأموریت مرتبط با کوهستان اعزام شده است.

کریمی گفت: عوامل امدادی به صورت ۲۴ ساعته در موارد امدادخواهی مردمی یا امدادخواهی از سمت سایر دستگاه‌ها، در صحنه حضور پیدا کردند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان می‌گوید پیک دوم سفر‌ها از روز شنبه آغاز شده است و ادامه دارد، همچنین متعاقب افزایش تردد‌ها و نبود ممنوعیت تردد، وقوع حوادث نیز افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود تردد‌ها همچنان تا اواخر تعطیلات نوروزی و شانزدهم فروردین ادامه داشته باشد.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.