زمان ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از فردا ۱۵ فروردین ماه در سامانه منادا آغاز می شود.

زمان ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) دانشگاه آزاد در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ فروردین در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir می‌باشد.

درخواست انتقال در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی، در این مقطع زمانی صرفا به واحد الکترونیکی (مجازی) امکان پذیر می‌باشد. کلیه دانشجویان متقاضی باید دارای شرایط عمومی مندرج در آیین نامه باشند.

بعد از مرحله پرداخت هزینه درخواست، مقتضی است دانشجو برای تکمیل فرایند درخواست و دریافت کدرهگیری نسبت به تایید نهایی و دریافت شماره پرونده درخواست خود اقدام نماید.

ثبت درخواست میهمانی و انتقال در سامانه منادا صرفا با شماره دانشجویی (۹ رقمی) مندرج در سند احراز هویت و کد ملی امکان پذیر است. از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید.

آخرین وضعیت درخواست‌های ثبت شده به صورت آنلاین در سامانه منادا قابل مشاهده خواهد بود و از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید (لطفا در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت فرمایید).

در صورت عدم امکان ورود با اطلاعات هویتی و مشاهده خطای "اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد" از طریق ارسال پیام به مدیر سیستم موضوع را گزارش نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آذین مرادیان
۱۶:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
منم همه مراحل انجام دادم ولی نمیره مرحله پرداخت هزینه
Iran (Islamic Republic of)
Saeedeh_
۰۲:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
من میخوام ثبت نام کنم ولی هیچ مقصدی رو نمایش نمیده و خژا میده که با توجه به شرایط مقصدی برای شما وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
میشه یک ترم مهمون شد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
این انتقالی رو که میدن بعد مدرکش نوشته آموزش غیر حضوری که بدرد هم نمیخوره واسع استخدام بعد شما با یه چند نفر رو غیر حضوری کردن یعنی کرونا رو نابود میکنید واقعا واسع طرز فکرتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
در دانشگاه آزاد همیشه پای پرداخت هزینه در میان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد اسلامی زیاد حرف زده و عمل نکرده، الان میگه تو مدرک کلمه مجازی یا الکترونیکی قید نمیشه، اما اگه این کار رو کردن، خلاف مقررات وزارت علوم هست و احتمالا وزارت علوم این اجازه رو نده و دست آخر مدرک الکترونیکی تحویل دانشجوها بدن که اونم خیلی از ارگان ها برا استخدام قبول نمیکنن به عنوان مثال : سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فقط برای کسانی پروانه کلینیک صادر میکنه که به صورت حضوری مدرک گرفته باشند، پس دقت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
به عنوان پیشنهاد توصیه میکنم به جای این که یه واحد رو تو پایتخت به عنوان آموزش الکترونیکی تعیین کنید، بیابید کل واحد های سراسر کشور را دارای امکانات آموزش الکترونیکی کنید که دیگه نیازی به انتقالی و مراجعه به پایتخت نباشه