لزوم تسریع در روند اجرایی پروژه‌های سلامت‌محور گیلان

استاندار گیلان بر لزوم اهتمام جدی پیمانکاران برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های سلامت‌محور این استان تأکید کرد.

اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) از پروژه‌های سلامت‌محور در حال اجرا در استان گیلان بازدید کرد.

به گفته او، ساختمان در حال ساخت دانشکده پزشکی مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت که از سال ۱۳۷۵ معطل و بلاتکلیف مانده بود، روند عملیات اجرایی آن از سال گذشته در قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با جدیت آغاز شده است.

استاندار گیلان گفت: در حال حاضر بخش سازه و مقاوم‌سازی این ساختمان در حال انجام است و بر اساس صورت وضعیت، پشتیبانی مالی می‌شود.

به گفته آقای عباسی، این مجموعه باید در بازه زمانی ۳ ساله تکمیل شود.

او همچنین از پیش‌بینی اعتبارات از منابع سفر رئیس‌جمهوری به گیلان به مجموعه بیمارستانی ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی رشت خبر داد.

استاندار بر لزوم اهتمام جدی پیمانکاران برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های سلامت‌محور گیلان تأکید کرد و گفت: دانشکده‌های پزشکی، بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی و همچنین بخش‌های درمانی و تروما، ظرفیت بسیار اثربخش برای استان محسوب می‌شوند.

دانشکده پزشکی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۲۵ هزار متر مربع زیربنا دارد.

این دانشکده با اعتبار ۲۶۲ میلیارد تومانی با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه به مدت ۳۶ ماه به اتمام خواهد رسید.

آقای عباسی از قدمت یکصد ساله برخی بیمارستان‌های گیلان از جمله پورسینا و رازی رشت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جایگزین با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.