در کمتر از ۴۸ ساعت:

عاملین جنایت کاظم آباد (قوام آباد) کرمان دستگیر شدند

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری ۹ نفر از متهمان مرتبط با جنایت اخیر در کاظم آباد( قوام آباد) طی کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

یعقوب احمدی گفت: ۹ نفر از متهمان مرتبط با جنایت اخیر در کاظم آباد (قوام آباد) در کمتر از ۴۸ ساعت، طی عملیات‌های ویژه در محل اختفای خود دستگیر شدند.

 او  در تشریح این خبر گفت: کار شناسایی عاملین جنایت اخیر در کاظم آباد با انجام اقدام فنی و اطلاعاتی کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی استان کرمان و براساس حضور میدانی و صدور دستورات قاطع قضایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: 



بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان می گوید: همان گونه که قبلا به اطلاع مردم رسیده بود، باج خواهی، انگیزه اصلی این جنایت بوده است.

به گفته او متهمان این پرونده ابتدا  اقدام به گروگان گیری برادر مقتول به انگیزه اخاذی و گرفتن پول در عوض آزادی گروگان کردند و در حالی که هنوز از صحنه جرم خارج نشده بودند، مقتول به قصد یاری رساندن به برادر خود به صحنه می‌آید که از سوی  متهمان مورد شلیک اسلحه کلاشنیکف قرار گرفته و به قتل می‌رسد.

احمدی ضمن  قدردانی از زحمات مجموعه پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان و استان کرمان تاکید کرد: انتظار می‌رود که مردم از توجه به شایعات فضای مجازی در خصوص پرونده‌های جنایی پرهیز کرده و این اخبار را صرفا از مجاری قانونی و روابط عمومی دادگستری استان پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kuwait
ابويوسف
۱۴:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
تنها راه ريشه كن كردن اينگونه افراد كه متاسفانه بعلت وضعيت بد معيشتي وتورم بوجودآمده اند. پس ازدستگيري واثبات محكوميت. قوه قضائيه شوخي را كناربگذارد وحكم صادره را اجرا نمايد