ضرورت به روز و کاربردی شدن دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان شهرداری

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با غیرکاربردی و قدیمی خواندن بسیاری از آموزش های ضمن خدمت، خواستار به روزرسانی این دوره‌ها شد.

مجید تجملیان در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری، گفت: متاسفانه بسیاری از آموزش‌هایی که ارائه می‌شود قدیمی و بدون کاربرد هستند.

به گفته او با توجه به ضرورت ارائه آموزش‌های به روز و کاربردی به کارکنان شهرداری، لازم است با هماهنگی نهاد‌های مربوطه زمینه تغییر در سرفصل آموزش‌ها فراهم شود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: در صورتی که توافق با نهاد‌های مربوطه به نتیجه نرسید، نباید کار را متوقف کنیم، بلکه باید به صورت مستقل در مجموعه شورا و شهرداری این کار را دنبال کنیم.

به گفته تجملیان در شورای شهر، مواردی که در کمیسیون‌های شورا احساس نیاز به آموزش دیده می‌شود تصویب می شود و برای ترغیب کارکنان شهرداری به حضور در این دوره ها، مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته می شود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد، گفت: دوره‌های آموزشی مورد نیاز که معاونت برنامه ریزی نمی‌تواند به تصویب استانداری برساند و منافع آن در قالب رسمی به کارکنان برسد، باید در کمیسیون‌ها و صحن شورا بررسی و تدوین شود و شهرداری بر اساس آن موظف شود که مشوق در نظر گرفته شده را انجام دهد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد در این راستا مصوب شد که پیش نویس طرح از سوی معاونت برنامه ریزی شهرداری تا یکشنبه ۴ اردیبهشت به کمیسیون ارائه شود تا در جلسه کمیسیون مربوطه شورا بررسی و تصویب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار