پی جویی‌های پلیس منجر به کشف ۲۴۷ کیلوگرم شیشه شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان از کشف ۲۶۴ کیلو گرم شیشه و تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در  ۱۳ فروردین ماه امسال هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه را که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود از یک اتوبوس مسافربری کشف و به منظور ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهمان اصلی را شناسایی کردند.

او می گوید: سه گروه از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به مخفیگاه شناسایی شده متهمان در شهر کرمان رفتند و پس از هماهنگی قضایی به منزل وارد شدند و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل ۲۴۴ کیلو و ۸۳۵ گرم شیشه که در قوطی‌های مخصوص بسته بندی شده بود و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیرکردند.

این مقام ارشد پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از یک پژو ۴۰۵ موجود در محل نیز ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: در این رابطه ۲ خودروی پژو پارس و مزدا دو کابین نیز که برای حمل مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف شدند.

او گفت:در ادامه ماموران ۲ منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محموله بود را بازدید و ۱۰ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارت خوان را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در این عملیات می گوید: مواد مخدر شیشه از مرز‌های شرقی کشور وارد می شود و متاسفانه بلای خانمان سوز جوانان کشور عزیزمان است که پلیس با تمام قوا تلاش می‌کند که قاچاقچیان را ناکام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.