اجرای طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد.

روح الله باقری فرد گفت: طرح تشدید نظارت بر عرضه به ویژه کالاهای پرمصرف در ماه رمضان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد و با متخلفان برخورد می شود.
 
او می گوید: در ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش تقاضای شهروندان برای خرید برخی از کالاها، به‌ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزی‌ها و شیرینی‌ های پر مصرف طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
 
باقری فرد گفت: هدف از اجرای این طرح رعایت سود متعارف توسط فروشندگان و صیانت از حقوق مصرف‌ کنندگان است.
 
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تشکیل ۶۱۳ پرونده برای فعالان کالا وخدمات متخلف این استان در طرح نوروزی امسال خبر داد و می گوید: بازاریان متخلف شناسایی شده در این طرح ۳۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال جریمه شدند.
 
به گفته باقری فرد، این بازرسی ها در مکان های اقامتی، تفریحی، هتل ها، بازارها، مراکز بین راهی، پایانه های مسافربری و خدماتی، نمایندگان مجاز شرکت های ایران خودرو و سایر فعالان عرضه کالا و خدمات انجام شده است.
 
او می گوید: تعطیلات نوروز امسال ۲۳۸ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وسایر متولیان در استان انجام شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.