اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی برای خرید مرغ‌های گرم تولیدی

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم جهاد کشاورزی خراسان شمالی از اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی این استان برای خرید مرغ‌های گرم تولیدی خبر داد.

علیرضا صادق گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی مرغداران در روز‌های پایانی سال و مصادف شدن ماه مبارک رمضان بعد از عید نوروز سبب شده تا حجم کار بسیاری از رستوران‌ها و یا خرید مرغ گرم مردم کاهش یاید که کاهش تقاضا برای خرید گوشت مرغ گرم موجب شده تا در فروش مرغ‌های تولیدی کمی با مشکل مواجه شویم.

او گفت: البته در حال حاضر این مشکل در تمام کشور وجود دارد که مقطعی بوده و به زودی حل می‌شود.


بیشتر بخوانید


صادق گفت: از سوی دیگر این سازمان، برنامه ریزی‌های مختلفی را برای حل این مشکل داشته که یکی از آن‌ها این بوده که واردات گوشت مرغ گرم به استان برای چند روزی ممنوع شد.

او گفت: از سوی دیگر توزیع گوشت مرغ منجمد در استان به شدت کاهش یافته و این گوشت فقط در برخی از مناطق حواشی شهر‌ها و مناطق آسیب پذیر به فروش خواهد رسید.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همچنین فروش مرغ زنده به سایر استان‌ها همچون خراسان رضوی و یا جنوبی برای مرغداران آزاد شده و مجوز‌های لازم نیز برای انجام این کار ارائه می‌شود.

او گفت: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اعلام کرده که آمادگی خرید مرغ گرم مرغداران با قیمت مصوب را دارد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

صادق گفت: مشکل به وجود آمده مقطعی است و با تدابیر اندیشیده شده به زودی حل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.