نماینده لبنانی:

حضور حداکثری در انتخابات پارلمانی لبنان پاسخ به توطئه‌های خارجی است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت حضور حداکثری در انتخابات پارلمانی به مثابه پاسخ به توطئه‌های خارجی است.

حسن عزالدین گفت: پاسخ به طرح ویرانگر آمریکا که می‌خواهد لبنان را در بحران‌های اقتصادی و مالی و پولی نگه دارد از طریق مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی میسّر است و ما به خودمان اطمینان داریم و مردمی داریم که که ما را واجد شرایط می‌کند تا با تمام اطمینان و قدرت پای صندوق‌های رأی برویم.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان انتخابات آینده را بسیار مهم دانست و تاکید کرد که ما باید به مسئولیت ملی و اخلاقی خود در این خصوص عمل کنیم.

او گفت: آمریکایی‌ها همچنان به لبنان فشار می‌آورند و در مقابل بازسازی کشور و اصلاحات سیاسی و اداری و اقتصادی مانع تراشی می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که ما جهش داشته باشیم نه به شرق متمایل شویم و نه به جایگزین‌هایی برای حل بحران‌هایی که لبنان آن را تجربه می‌کند، باور داشته باشیم و آنچه را که انجام می‌دهند به مثابه یک مبارزه سیاسی می‌دانند که هدفی را برای آن تعیین کرده اند که همان هدف قرار دادن مقاومت و تسلیحات و قدرت آن است علاوه بر هدف دیگری که تحریک و تخریب و استفاده از هر شیوه و ابزاری برای فشار بر این مردمی است که گزینه مقاومت را انتخاب کردند و دریافتند که این گزینه‌ای است که می‌توانند برای اصلاحات و ساخت کشوری عادلانه و بازگرداندن سلامت به کشور در آینده روی آن حساب باز کنند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما چیزی از آمریکا نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم که از دخالت در امور لبنان و فشار بر ما و فتنه انگیزی بین مردم لبنان و تحریک یک گروه علیه گروه دیگر دست بردارد. لبنانی‌ها می‌توانند به تفاهم برسند و با یکدیگر همکاری کنند و به مقررات و قوانین و راهکار‌های مشترکی برسند که به وسیله آن این کشور را از نو بسازند و موجب پیشرفت آن شوند.

طبق دستور میشل عون، رئیس جمهور لنبان، انتخابات پارلمانی این کشور یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار