بهره گیری از سمن‌های هنری برای جهاد تبیین

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: می‌توانیم از ظرفیت سمن‌ها به ویژه سمن‌های فعال هنری و به طور کلی فعالیت‌های هنری در موضوع جهاد تبیین استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رضایی در اولین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع مناسبت‌های ماه رمضان گفت: بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین هم فوری و هم به نوعی واجب است.

او گفت: بسیاری از پژوهشگران در زمینه جهاد تبیین ورود پیدا کرده‌اند و برای موفقیت در موضوع جهاد تبیین باید خود ما مطالعات زیادی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به ظرفیت بالای سمن‌های خراسان‌جنوبی  اشاره کرد و گفت: می‌توانیم از ظرفیت این سمن‌ها به ویژه سمن‌های فعال هنری و به طور کلی فعالیت‌های هنری در موضوع جهاد تبیین استفاده کنیم.

او گفت: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند در جهاد تبیین و تقویت فرهنگ جامعه بسیار موفق و مؤثر عمل کنند و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان سوژه‌های بسیار خوبی برای گزارش‌های رسانه‌ای در راستای معرفی این برنامه‌های فرهنگی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: فضاسازی شهری به ویژه در ورودی‌های شهر طی ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های این ماه بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام رضایی گفت: محافل تفسیری قرآن کریم نیز از ظرفیت‌های بی بدیل ماه مبارک رمضان است که باید از آن استفاده بهینه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.