مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

رسیدگی به ۲۲۵ مورد تخلفات مربوط به شرکت‌ها در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از رسیدگی به تخلفات ۲۲۵ پرونده مربوط به شرکت ها در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ در سال قبل خبر داد.

به گفته آقای نورالله دلخواه  به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام به ۸۲ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۳۸ مورد جریمه نقدی، ۳۸ مورد از آن‌ها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۴ مورد تذکر کتبی صادر شد.

او به ۱۴۳ مورد تخلف رانندگان حمل ونقل برون شهری کالا و مسافر در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۶۷ مورد تذکر کتبی، ۲۱ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۵۵ مورد برائت بوده و احکام لازم برای آن‌ها صادر و اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بار‌های ترافیکی و.. بوده.

دلخواه گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.