از حق مسلم هسته‌ای خود کوتاه نخواهیم آمد

امام جمعه کوهبنان گفت: نباید امورات کشور را به برجام گره بزنیم، زیرا ما از حق مسلم هسته‌ای خود کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری درخطبه های نمازجمعه کوهبنان گفت: در هفته اکرام و رسیدگی به ایتام قرار داریم باید با یتیمان با مهربانی برخورد کنیم از حال آن‌ها با خبر باشیم و از نظر اقتصادی کمک حال آنان باشیم.

او  می‌گوید: در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) قرار داریم این ولادت بر فیوضات ماه مبارک افزوده است.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی امام حسن مجتبی (ع) گفت: خداوند ماه رمضان را برای بندگان میدان مسابقه قرار داد گروهی با اطاعت و عبادت خدا به سعادت می‌رسند و گروهی از روی غفلت خسارت می‌بینند.

خطیب جمعه کوهبنان می‌گوید: باید قرائت قران، دعا کردن و خواندن دعا  در ماه مبارک را در برنامه روزانه خود قرار دهیم.

او گفت: در هفته اکرام و اطعام قرار داریم کسی که یتیمی را سرپرستی کند در بهشت همنشین با پیامبر اکرم (ص) خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به روز ارتش می‌گوید: زمانی که گروهی زمزمه انحلال ارتش سر دادند حضرت امام ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام کرد تا از اختلاف و دو دستگی در بین نیرو‌های مسلح جلوگیری شود.

امام جمعه کوهبنان گفت: مردمی بودن، جهادی و مقتدر بودن، آمادگی برای دفاع از کشور، مکتبی و مومن بودن، خودکفا بودن از جمله ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی است.

امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری می‌گوید: معظم له از دولت سیزدهم حمایت کردند در حالی که دولت در حال کار و خدمت رسانی است لذا جا دارد که نقد‌ها منصفانه باشد.

حجت الاسلام جعفری گفت: دولت از نیرو‌های جوان استفاده می‌کند که جا دارد از جوانان متخصص استفاده شود توجه کنیم نباید امورات کشور را به برجام گره بزنیم، زیرا ما از حق مسلم هسته‌ای خود کوتاه نخواهیم آمد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: عربستان جنگی را علیه مسلمانان یمن شروع کرده که با پیروزی یمن همراه خواهد بود پس ادامه جنگ بی فایده است، چون مردم یمن با دست خالی در حال دفاع و مبارزه هستند.

برچسب ها: نماز جمعه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.