هاشمی:

۵۰ طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز درحال اجرا است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در حال حاضر ۵۰ طرح زیرساختی در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مرحله اجرا قرار دارد.

سید مصطفی هاشمی در بازدید از طرح‌های زیرساختی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

او گفت: شهرک صنعتی بزرگ با دارابودن ۶۰ دصد از کل واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اهمیت بالایی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار برخوردار است.

هاشمی گفت: مشکلات و چالش‌های این شهرک صنعتی نیز متنوع است که باید بر اساس برنامه زمان بندی و بر مبنای اولویت بندی رفع شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در فاز توسعه شهرک صنعتی به مساحت ۵۰ هکتار با اجرای طرح‌های زیرسازی آماده واگذاری شده است و با رفع مشکل ثبتی این اراضی، واگذاری آن در برنامه امسال قرار می‌گیرد.

او به لزوم ساماندهی محیطی مجتمع‌های خدماتی در شهرک بزرگ شیراز اشاره و گفت: در سال‌های گذشته شاهد انباشت بروز برخی نابسامانی‌ها ومشکلات در این مجتمع‌ها هستیم که بزودی ساماندهی این مجتمع‌ها آغاز می‌شود.

هاشمی تامین آب پایدار را از مهمترین اولویت‌های این شهرک صنعتی شیراز بیان کرد و گفت:علاوه بر انعقاد قرارداد با آبفای شیراز برای تامین آب شرب، برنامه تامین آب برای مصارف غیرشرب از تصفیه خانه فاضلاب شیراز نیز در برنامه قراردارد.

همچنین نخستین جلسه گفتگوی چهره به چهره مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با صنعتگران و سرمایه گذاران شهرک صنعتی بزرگ شیرازدر ساختمان فناوری شهرک صنعتی برگزار و مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار