امیر حیدری: نزاجا به یک نیروی واکنش سریع تبدیل شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قابلیت‌های پنهانی در نیروی زمینی بروز کرده و به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گردهمایی رؤسای بازرسی یگان‌های نزاجا گفت: ما در نیروی زمینی توانایی‌های زیادی در عرصه تولید تسلیحات و تجهیزات داریم؛ رهبر انقلاب هم امسال را به‌عنوان سال ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادینه کردن تولید دانش‌بنیان نام‌گذاری کردند و امیدواریم در این بحث نیز به اقتصاد کشور کمک کنیم.

پیش از این شهریور پارسال رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حمایت همه جانبه مجلس در تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در ارتش خبر داده بود.

به گفته علیرضا منادی نماینده ملس،  یکی از جاهایی که دست شرکت‌های دانش بینان  باز است ارتش است؛ بنابراین باید از نخبگان خواسته شود که هرکسی ایده ای دارد در قالب تشکیل شرکت دانش بنیان ارائه کنند.

رییس کمیسیون آموزش مجلس با بیان این که سرمایه خوبی در صندوق شکوفایی و نوآوری داریم گفت: امسال فقط ۲ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه آن به آنها پول تعلق گرفته است.

هم اکنون نیز بنا به گفته امیر سرتیپ دوم شهرام حسن‌نژاد فرمانده گروه پهپاد ولیعصر(عج) نیروی زمینی ارتش، این نیرو در حوزه پهپادی ارتباط گسترده‌ای با مراکز دانش بنیان دارد و بخش عمده‌ای از  دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش در این حوزه در ارتباط ویژه‌ای با مراکز علمی، پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
بخاطر افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران،بیشتر کارفرماها به استخدام نیروی کار بازنشسته روی آوردن و یافتن کار برای جوان ها خیلی سخت تر از پارسال شده.خواهشا این مساله رو پیگیری کنید
آخرین اخبار