خادمیاران حامی دانش آموزان نیازمند کهنوج شدند

با هدف حمایت و خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند جلسه دیدار خادمیاران رضوی کانون تعلیم و تربیت با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج برگزار شد.


عسکر ناصری، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج گفت: این جلسه با هدف پیگیری و اجرای تفاهنامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان با دبیر خانه کانون‌های خدمت رضوی استان با موضوع انجام خدمات آموزشی به دانش آموزان محروم با استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی و فرهنگیان خیر برگزار شد.

او گفت: در این جلسه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای خدمت به دانش آموزان نیازمند و محروم به وسیله خادمیاران اعلام آمادگی کرد.

ناصری می‌گوید: با توجه به اهمیت امر آموزش و تعلیم و تربیت و تقویت بنیه علمی دانش آموزان به خصوص دانش آموزان بی بضاعت و محروم مقرر شد اداره آموزش و پرورش شهرستان نسبت به شناسایی دانش آموزان نیازمند به خدمات آموزشی اقدام و مساعدت لازم را برای در اختیار گذاشتن فضای آموزشی مناسب به منظور انجام خدمات آموزشی به انجام برساند.

به گفته او خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت نیز ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات آمادگی خود را برای خدمت به دانش آموزان محروم و نیازمند به خدمات آموزشی در این جلسه اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار