برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس در زنجان

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت:حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی و ملی است و این موضوع باید مورد توجه عموم قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود در جمع مسئولان نظام، زنده بودن انتفاضه و فلسطین به ویژه نزدیک‌ترین بخش قدس شریف را مورد توجه قرار دادند.

او می گوید:راهپیمایی روز قدس در استان زنجان با شکوه بیشتری برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان،گفت: راهپیمایی روز قدس موضوع جدیدی نیست و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

او گفت: طی ۲ سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، این رخداد مهم برگزار شد امسال نیز با شکوه بیشتری در استان زنجان برگزار خواهد شد.

  به گفته حجت الاسلام و المسلمین خاتمی،آموزش و پرورش در صورت امکان دانش آموزان را در قالب ۶ گروه کاملاً جدا، اتحادیه دانش آموزان نیز با تابلویی مشخص و بسیج دانش آموزی و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان زنجان نیز با لباس فرم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی و ملی است .آیا تکلیفی شرعی در مورد معیشت،اشتغال،ازدواج، تحصیل علم،جلوگیری از ظلم ،گرانفروشی وکم فروشی خودروسازان کشور،وضعیت نابسامان بورس و... وجود ندارد