نجات جان بانوی کوهنورد ۳۶ ساله پس از سقوط در دره گردشگری بارز لردگان+فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش چهار ساعته امدادگران این جمعیت،بانوی کوهنورد ۳۶ ساله پس از سقوط در دره گردشگری بارز لردگان نجات یافت.

آقای کیانی گفت: به دنبال تماس با شماره ۱۱۲ مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری و دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک بانوی کوهنورد در محل دره گردشگری بارز لردگان، امدادگران پایگاه منج به همراه دو گروه کوهستان و یک گروه فنی به محل حادثه اعزام شدند.

پس از جست‌وجو و ارزیابی محل از سوی امدادگران مشخص شد که این بانوی کوهنورد ۳۶ ساله در برنامه دره نوردی پس از پرش در حوضچه آب در اثر اصابت کمر او با سنگ کف حوضچه و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی در پرش از ارتفاع، به دره سقوط کرده و دچار صدمه شده است.


بیشتر بخوانید


بعد از هماهنگی با سازمان امداد و نجات استان و اعزام یک فروند بالگرد به محل حادثه و استقرار آن در پد بالگرد بیمارستان لردگان، بانوی کوهنورد با آمبولانس به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.

یک گروه فنی دره نورد به همراه یک پزشک کوهنورد و یک گروه امدادی از جمعیت هلال احمر در منطقه مورد نظر وظیفه امدادرسانی را برعهده داشتند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار