پروژه‌های نیمه تمام ترافیکی تبریز تا پایان سال تکمیل می‌شوند

شهردار تبریز با اشاره به اینکه چند پروژه اصلی ترافیکی این شهر در حال اجراست که به دلایل مختلف به مشکل برخورد کرده و زمان‌بر شده‌اند، اعلام کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال به اتمام برسد.

آقای یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی واقع در خیابان ارتش تبریز گفت: شرایط به وجود آمده در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی موجب شده است در اولین روز‌های کاری و در بازدید از پروژه‌ها به این نتیجه برسیم که پیمانکار مربوطه توان لازم برای اتمام پروژه در مدت زمان مورد نظر شهرداری را ندارد و به لحاظ قانونی از پیمانکار مزبور خلع ید شد و سازمان عمران این پروژه را ادامه خواهد داد.

 از اولین روز‌های کاری خود در شهرداری بررسی و تحلیل این پروژه‌ها جزو اولویت‌های کاری ما قرار گرفت که نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنیم تا در کمترین فرصت ممکن پروژه را تحویل همشهریان دهیم.

 بررسی و تحلیل زمان بندی پروژه ها طی ۱۰ روز آینده به صورت روزشمار زمان اتمام این پروژه را مشخص خواهیم کرد.

 سایر پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تبریز نیز تحلیل و بررسی خواهند شد و به صورت روزشمار زمان اتمام پروژه‌ها اعلام خواهد شد.

پروژه روگذر ارتش-آزادی با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار از بیش از یک سال اخیر شروع شده است، اما به دلیل تعلل شورای اسلامی شهر و شهرداری این پروژه پیشرفت چندانی نداشته است و، چون در یکی از مناطق بسیار پرتردد شهری قرار دارد، در طول شبانه روز شهروندان تبریزی ترافیگ سنگین این تقاطع و سایر معابر اطراف را تحمل می‌کنند.

طول این پل ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی آن ۱۹۰متر است که با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار