آزادی ۱۴ زندانی بدهکار در لرستان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: ۱۴ زندانی بدهکار مالی با ۲۵۰ میلیون تومان بدهی از حبس آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

عبدالمجید کشوری در آیین آزادی زندانیان بدهکار مالی در زندان مرکزی خرم‌آباد گفت: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی برای انضباط اجتماعی و مقابله با پدیده مجرمانه برخورد با متخلفان را ضروری می‌داند.

وی گفت:، اما برخلاف سایر نظام‌های حقوقی دیگر و با تاسی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری توجه به مورد زندانیان همواره در دستور کار است.

وی می گوید: در این راستا همدلی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی وجود دارد که خیرین با همکاری دستگاه‌های اجرایی در طول سال زمینه آزادی این قشر را فراهم می‌کنند، اما ماه مبارک رمضان این آیین پر شکوه‌تر برگزار می‌شود.

کشوری می گوید: ۱۴ نفر از بدهکاران مالی با بدهی ۲۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده به آغوش گرم خانواده بازگشتند که در این راستا از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ۲۰۰ میلیون تومان تأمین اعتبار شد.

وی گفت: از اواخر سال ۹۸ تاکنون ۹۵۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی با ۶۰ میلیارد تومان بدهی در لرستان آزاد شدند و اکنون زندانی با بدهی زیر ۴۰ میلیون تومان در استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.