مرگ سرنشین خودرو سواری در حادثه رانندگی

حادثه رانندگی بلوار دولت شرقی، منجر به فوت سرنشین و مصدوم شدن راننده این وسیله نقلیه شد.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: درپی بروز این حادثه رانندگی و تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۶ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۱۸:۴۴ خود را به بلوار دولت شرقی رساندند.

به گفته آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی حین حرکت، از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با دیوار یک کارگاه از حرکت باز ایستاد.

با توجه به مصدومیت شدید دو سرنشین خودرو، نیرو‌های آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق و رفع نشتی سوخت خودرو سواری، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات رهاسازی سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن، سرنشین خودرو سواری (مرد ۳۰ ساله) را از داخل کابین این وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد سرنشین این خودرو در همان لحظات اولیه و بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است، راننده این وسیله نقلیه نیز در ابتدای عملیات سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.

گفتنی است آتش نشانان پس از ایمن سازی، آثار به جای مانده از حادثه را از سطح مسیر پاکسازی کردند.

نجات سه سرنشین در پی تصادف دو خودروی سواری

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر، موجب مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه شد.

این حادثه ساعت ۱۶:۰۰ دیروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۶ را به خیابان سپاسی رهسپار کرد.

در پی وقوع این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و یک دستگاه خودرو سواری دوو پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با یکدیگر برخورد و متوقف شده بودند.

شدت این حادثه به حدی بود که راننده مرد ۴۰ ساله به همراه دو سرنشین خانم ۷۰ و ۵۰ ساله خودرو سواری دوو، دچار آسیب دیدگی شده و در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق خودرو‌ها و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، مصدومان را به خارج از کابین خودرو سواری انتقال دادند.

مصدومان این حادثه جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس شدند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار