برگزاری جشن گلریزان در رابر

رئیس زندان بافت گفت: هم اکنون ۹ زندانی جرائم غیرعمد رابر در زندان بافت حضور دارند و امروز جشن گلریزان برای آزادی ۳ زندانی برگزار شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام‌جمعه رابر در جشن گلریزان گفت:  فضیلت کار خیر در ماه رمضان ۲برابرمی شود و دستگیری از بندگان صالح خدا؛ یعنی زندگی و منش یک شخص را نجات دادن که موجب عاقبت بخیری می‌شود.

به گفته او در آمار کشوری طی ۳ دهه اخیر ۱۴۰ هزار زندانی با جشن‌های گلریزان آزاد شده اند و به آغوش خانواده برگشتند. 

به گفته امام جمعه رابر  بخشی از معضلات اجتماعی، مربوط به همین خانواده‌ها  است که با کمک و همراهی خیران برطرف می‌شود. 

او  هدیه کردن ثواب کار خیر را به روح مطهر شهدا، مایه خیر و برکت، بازشدن گره‌های مالی و معنوی، سعادت و عاقبت بخیری و جلب رضایت خداوند متعال عنوان کرد.

حسین آقاملایی، فرماندار رابر نیز در این جلسه گفت: این جلسات در تشویق دیگران به کمک به زندانیان بسیار موثر است و خداوند خطاب به کسانی که انفاق می‌کنند، می‌فرماید: گناهان شما بخشیده می‌شود و بخشش، خیر، زندگی بابرکت و ورود به بهشت، شامل حالتان می‌شود.

او می گوید: مردم رابر در نوع دوستی و خیرخواهی پیشقدم هستند و امیدواریم نتیجه‌ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارد، موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم به ویژه خیران و خانواده‌های آن ها باشد و به عنوان باقیات الصالحات در پرونده عمل آن ها ثبت شود.

مهدی آبادی، رئیس زندان بافت نیز در این مراسم گفت: در جشن گلریزان پارسال، ۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد رابر با ۲۲۰ میلیون تومان کمک خیران و ۴ نفر با کمک خیران و صلح و سازش آزاد شدند.

او می گوید: هم اکنون نیز ۹ زندانی جرائم غیرعمد شهرستان رابر در زندان بافت، منتظر کمک‌های خیران هستند. 

به گفته مهدی آبادی امروز جشن گلریزان  برای آزادی ۳ نفر زندانی با ۷۷۵ میلیون تومان بدهی برگزار شده  است که امیدواریم خیران، موجبات آزادی این افراد را فراهم کنند.

او می‌گوید: بخشش از خصلت‌های انسان‌های آزاده است و خداوند متعال مسلمانان را به این امرپسندیده دعوت می‌کند.

به گفته مهدی آبادی در جلسات صلح وسازش که با حضور مددکار، شاکی و متهم برگزارمی شود، افرادی که می‌بخشند کمک شایانی به ما می‌کنند و در کاهش معضلات اجتماعی سهیم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار