رفع تصرف ۶۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از ۶۰ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

 قاسم قاسمی  گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در فروردین ماه امسال با اجرای ۷ مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۶۰ هزار و۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۷۶ میلیارد ریال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی  گفت : از این ۷ مورد، ۴ مورد رفع تعرض فوری در شهرستان بجنورد به مساحت ۱۱ هزار و  ۱۱۵۰۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال، ۲ مورد رفع تعرض فوری در شهرستان شیروان به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال و ۱ مورد رفع تعرض فوری شهرستان گرمه به مساحت ۴۷ هزار متر مربع و به ارزش تقریبی ۱۱۷ میلیارد ریال است که در هر ۷ عملیات، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.