رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

هیبت دروغین و توهم شکست‌ناپذیری ارتش صهیونیستی فروریخته است

سردار رمضان شریف گفت: با شکسته شدن رویای شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی ، قلعه بنا شده در ذهن صهیونیست ها در سرزمین‌های اشغالی فرو ریخته است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز قدس فردا در شرایطی در تاریخ امت اسلامی و مبارزات ملت فلسطین ثبت می‌شود که ابهت ظاهری ارتش رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در هم فرو ریخته است و صهیونیست ها خود نیز به این واقعیت اذعان دارند.

پیش از این رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان ضمن اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس تأکید کردند: با توجه به فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین و اوج‌گیری رذالت و جنایت صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است و باید با ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین، قدرت و روحیه آنها را افزایش داد.

سردار شریف همچنین از اقشار و آحاد مختلف ملت مومن، انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی برای حضور باشکوه، منسجم ،متراکم و گسترده در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس دعوت کرد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس پس از دو سال محدودیت کرونایی در حالی است که براساس گزارش وزارت بهداشت، مدیریت بیماری کرونا در کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از آن، نشان از روند رو به جلوی مهار این بیماری در کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام و خداقوت خدمت فرمانده کل هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردار امیرعلی حاجی زاده سردار اگه امکانش هست از یک موشک رونمایی کنید ممنون.
آخرین اخبار