سردار قاآنی:

صهیونیست‌ها که شعار «نیل تا فرات» می‌دادند، امروز نگران از دست دادن سرزمین‌های اشغالی‌اند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها گنبد آهنین را تبلیغ می‌کردند، اما پهپاد حزب‌الله لبنان از روی گنبد آهنین عبور کرد.

سردار قاآنی، این سخنان را در جمع فرماندهان سپاه پاسداران و با اشاره به دو اتفاق اخیر در سرزمین ‌های اشغالی گفت.

در اتفاق اول، روز جمعه اول اسفند، پهپاد «حسان» متعلق به حزب‌الله لبنان توانست با غافلگیری صهیونیست‌ها ۴۰ دقیقه در آسمان اراضی اشغالی پرواز کند و به آشیانه بازگردد.

در پی این اتفاق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیر خطر در مناطقی از اراضی اشغالی پس از ورود پهپاد از حریم لبنان به حریم فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی نظامیان آن به شکست در مقابل یک پهپاد بدون سرنشین اذعان کرده و ارتش این رژیم در خصوص شکست در برابر حزب‌الله بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد نظامیان صهیونیست نتوانسته‌اند پهپاد مذکور را سرنگون کنند.

وب‌سایت عبری «والا» متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که نفوذ یک پهپاد حزب الله به حریم هوایی رژیم صهیونیستی و بازگشت آن به سلامت به خاک لبنان، نشان‌دهنده معضلاتی است که ارتش رژیم صهیونیستی با آن روبه‌رو است.


بیشتر بخوانید : 

 


اما اتفاق دوم درپی شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی مدافع حرم در ساعات ابتدایی روز یکشنبه 22 اسفند، در حومه دمشق سوریه رخ داد. پس از این جنایت، رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به جنایت حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق و شهادت دو مدافع حرم، سامانه گنبدآهنین را به حالت آماده‌باش درآورده است.

چند روز بعد، مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها در اربیل عراق هدف موشک باران قرار گرفت. ساعاتی بعد نیز سپاه پاسداران در بیانیه‌ای انهدام این مرکز با موشک‌های نقطه زن را تائید کرد.


بیشتر بخوانید :

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
چه ربطی به ایران دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل. رژیم غاصب صهیونیستی تاوان جنایات هایش را خواهد داد .
آخرین اخبار