در گفت‌وگو با کریمیان مطرح شد؛

جزئیات آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش

مشاور رئیس سازمان سنجش جزئیات نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش) را اعلام کرد.

 علیرضا کریمیان گفت: کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ ۱۳ اردیبهشت منتشر می‌شود.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۱۳ اردیبهشت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و … از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

داوطلبان شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و…) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری برای دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. پس ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم برای بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، برای اصلاح موارد اقدام شود.

در صورتی که مغایرتی نسبت به بندهای ۳، ۸ و ۹ (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده شد، ضروری است داوطلب مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کند.

تذکر مهم:

در خصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون) به اطلاع می‌رساند هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌شود و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان باید در بازه زمانی ثبت نام اقدام به ویرایش سهمیه می‌کردند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد؛ ضرورت دارد داوطلب با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌شوند، شهرستان های محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ است که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در اطلاعیه سنجش) مشخص شده است.

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح (هشت) است.

در ورودی ِحوزه های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد؛ پس داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «و» آمده است، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

داوطلبان باید برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را داشته باشند.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند. بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، داوطلبان می‌توانند برای تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش) از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبان در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی و قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در اطلاعیه سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۰۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من آزمون آموزش و پرورش ثبت نام کردم متاسفانه مدرک تحصیلیم و رشته تحصیلیم اشتباه ثبت شده تو قسمت ویرایش هم نمیشه اصلاح کرد لطفا راهنمایی کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام‌چرا ورودی های نهضت سال۹۰ و۹۱ که تک دوره ای بودند‌والان‌هم‌فعال‌هستند‌در‌ردیف‌استخدام‌امسال‌قرار‌نمی‌دهید‌
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۳:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ببخشید من امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کردم متاسفانه مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی من اشتباه ثبت شده نمیتونم ویرایش کنم چیکار باید بکنم ۱۵ اردیبهشت زمان آزمون هستش.لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام فقط رشته های دبیری و هنراموزها امتحانشون پنج شنبه و جمعه هست بقیه رشته ها مثل حقوق کی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا بگین که امکان قبولی من در ازمون با سهمیه ۵ درصدچقدر خواهد بود و من تو ازمونی که شرکت کردم بومی نیستم
United Arab Emirates
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من دیپلم هستم فرزند جانباز هستم سابقا یک سال کار در نهضت سواد اموزیم دارم میشه شرکت کنم
Iran (Islamic Republic of)
نا اشنا
۰۰:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید اقای ریس اموزش پرورش بچه ها سه سال مدرسه ندیدن با گوشی نه ماه مدرسه سر کلاس سی دانش اموز پرسش پاسخ بچه ها کم می یارن اقای محترم حالا امتحان حضوری با معدل پایین لااقل امسال هم غیر حضوری می کردید تا سال اینده این یک ظلم در حق بچه ها است انتظار معدل بالا نمره نخوای فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
حالم از اموزش و پرورش بان بی سوادهای جاهل بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام چه رشته های میتونن شرکت کن آیا فقط نظری ها شرکت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
جابر زمردیان
۰۸:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
این سطح از بی سوادی واقعا توبره اکثر خوانندگان محترم حتی تقدیم رو نگاه نکردند ببیند ۱۳ اردیبهشت روز عید فطر و تعطیل است .
یا
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۴:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام تمام عزیزانم فوت کردند و جانباز شیمیایی ۲۵ درصد و تنها فرزندم که کارشناس تربیت بدنی خوانده با هزینه خودم بیکاره و۴روز مانده بود عروسی همسرش فوت کرد وبه مامان بعد هردومادربزک وهردوپدربزرک دوتایی باهم زندگی میکنیم واحدی اهمیت نمیده که پنج برادر جانباز ازجانشان مایع گذاشتند چرا ماهم درمقابل دوبارشیمیایی و ترکش ازسر و۴ سال منطقه داشته چرا بهش بها نمی دهیم ومستاجرم و بیکار و مریض وچندساله دربستر هستم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۲۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عزیز خدمت جنابعالی باید عرض شود که جانبازان و شهیدان همگی سنگرهای گوشتی در برابر دشمن بودند و هستند و خواهند بود ولاغیر پس دیگر انتظار نداشته باشید یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خواهش میکنم تیک بومی را هم درست کنید مثل سال ۹۹
Iran (Islamic Republic of)
سید. محمدطاهر. عوض پور. ویا. طباطبایی. استان. کهکیلویه. بویراحمد. یاسوج
۲۲:۱۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام. عرض. ادب. در ماه رمضان و ازمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حتما باید لیسانس داشته باشن یا بدون لیسانس هم میشه واینکه درسهای ک باید خونده بشه چیاست
Poland
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط برای هنر آموز فکر کنم فوق دیپلم قبول کنن . اما برای دبیری و آموزگاری باید مدرک لیسانس به بالا داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام، نه حتما باید لیسانس وفوق لیسانس رشته مربوطه گرایش هایش باشند!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای استخدام آموزش پرورش تحصیلات چقدبایدباشه؟دیپلم هم برمیدارنوسن هم مهمه؟
Poland
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیر دیپلم نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
با آزمون گرفتن بدنبال چی چیز هستید اگر با آزمون کسب درآمد میکنید کارتان درست است ولی اگر بدنبال با استعداد ترین هستید بهتر است از بالا ترین معدل. انتخاب کنید و بدون آزمون استخدام نمایید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
راستی راستی هدف آموزش و پرورش عدم جذب مسلمون بوده و بخاطر همین امتحان گذاشتن آخر ماه مبارک رمضان تا بچه های روزه دار کسی نتونه توی آزمون موفق بشه .تشکر از فعل ارزشمندتان.
Iran (Islamic Republic of)
طاها پرماسی
۱۸:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام تورو خدا از خدمات وسرایداری چه خبر کی استخدام میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
با عرض سلام خدمت شما محترم سوالی من این بود که آیا اتباع افغانستانی هم میتوانند وارد این آزمون بشند ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضی سیتی
۱۷:۱۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
نه برار از بین خود ایرانی ها هم دست چین می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
برگرد همونجایی که اومدی .دیگه دانشگاه ها رو نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودت خسته نمیشید همش آواره هستید . هیچ وقت عرضتون نمیرسه یکم پیشرفت کنید . 12 سال وقت داشتید یکم اصلاح شید و پیشرفت کنید
همه امکانات براتون فراهم بود ولی فقط به بطالت گذرونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اره همش برا شماست
Slovenia
اکبری
۱۵:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.منم هم مثل همین شحصی که بخاطر ۲۵درصدسهمیه به مشکل خورده،هستم.آخی چرا براهمه بندها اصلاح گذاشتن امااین بند رو نذاشتن.میگن‌بایدبیکاری روثبت میکردی اخی من ازکجابایداینرومیدونستم.مگه جایی ثبت شده که من شاغل هستم؟خواهشااگرامکانش هست یه تجدیدنظربفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
Z.kh
۱۴:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من سال دوم کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی هستم (دانشگاه آزاد) آیا منم میتونم شرکت کنم واینکه مهلتش فقط سیزدهم اردیبهشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجای کاری ثبت نام بهمن ماه بوده الان امتحان انشاءالله سال آینده شرکت کن
Iran (Islamic Republic of)
فتحی
۱۴:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلمان غیر انتفاعی که جوانیشان را صرف آموزش فرزندان ملت کردند وبه امید استخدام پیر شدند چه میشود ...
خدا از باعث وبانی این گونه مدارس نگذره که ارزشی برای نیروهایش قایل نشدند
شرمتان باد
Canada
داودطنوریان
۱۳:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
این ازمون حذف شود وگفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
چرا اصلا از رشته محیط زیست نمیگیرن؟
با توجه به اینکه یه کتاب مرتبط هم تو کتابا اضافه شده ولی متاسفانه یه دونه هم محیط زیستی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
رشته ادبیاتی ها همه قبول میشن تعداد کمی ثبت نام کردن ازاین رشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
درسته. همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
از کجا می دونید که ادبیات کم ثبت نام کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خواهش میکنیم یکباردیگربرای آزمون استخدامی آموزش وپرورش ثبت نام بعمل آورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چشم سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
از چه منابعی امتحان میاد ? مثل کنکور کتابی مد نظر هست?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ازتهران منابع. هست
Poland
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیر منبع خاصی نداره . سرفصل داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چراوقتی یه بندالکی درست می کنیدبرنامه ریزی دقیق نداریدبرای سهمیه جانبازی اول بایدگزینه بیکارنیستم راباهفت خوان درست می کردیم ک من نتونستم والانم فقط برای اون ویرایش نذاشتین خیلی ناعادلانس..بعدم اره واقعاهمه چی ازقبل تعیین شدس شماهافقط پول درمیارین ازآزمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
نمیدونن ببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش وقتی برای شغلی کسی استخدام میشه آموزش اخلاقی و رفتاری هم ببینه با احترام کامل برای تمام معلمان عزیز مملکتم که شغل انبیاء رو دارند اما فراموش نکنیم هیچ پیامبری برای آموزش و هدایت کسی رو نه تحقیر کرد و نه زد فقط تکلیف رو انجام دادند با تشکر از شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر راست میگید آقای نوری.معلمان مدارس غیر انتفاعی روستاهای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی با 9سال سابقه کار و تجربه و بیمه جذب میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخه 13 اردیبهشت کارت ورود به جلسه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ن دی ماه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام توروخدارشته علوم سیاسی هم شامل میشه توآزمون استخدامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام آیا میشه اولویت ها رو ویرایش کرد. اولویت اول و دومم رو جا به جا زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام
چشم گفتن با مدرک فوق لیسانس حقوق پایین گرفتن و بدون تعطیلی و ساعت کار زیاد
کاش منم عاقل بودم و معلمی را انتخاب می کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
رشته علوم سیاسی هم شامل میشه
Iran (Islamic Republic of)
M_E
۲۲:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای ثبت نام آزمون چه مدرکی لازمه کلا؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ثبت نام قبل عید بوده الان میخوان ازمون بگیرن
Canada
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ببخشید چند بار گفتم ازمون نبا شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
عزیزان ماهی ۵ میلیون تومن ...کارگری شرف دارد به معلمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقا مهدی که نوشتی کارگری شرف داره برمعلمی
نمیخوام بهت توهین کنم
ولی خیلی خیلی طرزفکرت پایین
اینم دست تونیست دست جو جامعه هست که شغل مهم معلمی را شغل مصرفی مهم جلوه میده
کجای اخبار 20:30 دیدی که باصدای بلند تیتره اخبارش بگه کارمندان بانک یا ارگانهای دیگه بگن حسابهاتان را چک کنید
این جوروانی که راه میندازن باعث میشه شما طرزفکرت بیاد پایین و نه تنهاشما بلکه همه مردم
واین نکته روهم داشته باش
کشوری اوضاش خوب میشه که آموزش و پرورش اصلاح شود
بقول فیلم مارمولک (( ننویس این اراجیف رو برو آب بکش ))
Iran (Islamic Republic of)
یا کبیر
۱۷:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خیلی دوست دارم قبول بشم این دفعه من خوششانسترینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
استخدام الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با مدرک فوق دیپلم میشه توی این ازمون شرکت کرد؟ من عاشق معملی هستم. فوق دیپلم معماری هستم
Poland
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مهلت ثبت نام تموم شده ، ان شاءالله سال بعد
البته اگر یک شغل دیگه غیر از معلمی پیدا کنید خیلی بهتره . خیلی ها عاشق معلمی بودن ولی بعد از استخدام پشیمون شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
زمان ثبت نام استخدامی آموزش پرورش کی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اسفند بود.
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۵:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید موفقیت به سوی معلم شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعطیلات آموزش وپرورش خیلی زیاده حال میده اونجا استخدام شدن....
Iran (Islamic Republic of)
حمید ثابت
۱۹:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه طاقت اوردی در یک روز با چند صد دانش اموز با اخلاقیات و رفتار های جور واجور سر و کار داشته باشی و با اصول و روش صحیح کلاس داری کنی و هم ۰علمت رو با زبان ساده و قابل وهم برای همشان ارایه بدی و صبر و حوصله فراوان داشته باشی و از کوره در نری اونوقت خوشحالی کن که تعطیلات معلنین زیاده و کیف داره این همه تعطیلات.حالا فکرش شو بکن که حد اقل ۳۰ الی ۳۵ سال می خواهی این کارو ادامه بدی و البته کار معلمی تعطیلی و غیر تعطیلی هم نداره و باید مدام علمت رو ارتقا بدی و اخلاق حسنه همراه با دیسیپلین داشته باشی و مهم تر اینکه با حقوق اندک معلمی با این همه سختی ها کنار بیایی
Iran (Islamic Republic of)
امیر fk
۱۰:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه اینا که گفتی چرته
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تورا خدا دوباره ثبت نام انجام دهید برای ازمون استخدامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
جشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام برای تیک بومی چی ویرایش میزنید مثل سال ۹۹
Singapore
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام‌
آیا‌داوطلب‌یکی‌از‌شهرستان‌های‌
استان‌‌محل‌تولد‌وزندگی‌خود‌‌،بومی‌آن شهرستان‌‌دررشته ذکر‌شده‌می‌باشد‌
یاخیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
استخدام درآموزش وپرورش به نظرام بازنشستگی زودرس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیک بومی چی ویرایشش نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساعت کاری کم دغدغه کم حقوق خوب... چرا الان بعضی از کارمندان دیگر ارگانها هم دوست دارند معلم شوند...
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۰:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دغدغه کم!!!!!بچه ی اعجوبه هایی شون ک خدا فقط میدونه. دست معلم هم برای هرگونه کار تربیتی بسته ست واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقوق خوب
Iran (Islamic Republic of)
صالح اسلامی
۱۱:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقوق 3.5میلیون
خیلی خوبه واقعا
آخرین اخبار