ایران پرچمدار دفاع و حمایت از فلسطین

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اندیشه امام خمینی(ره) و حمایت بی دریغ ایران از فلسطین اجازه نداده که غده سرطانی صهیونیست رشد کند.

حجت الاسلام خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: اندیشه الهی امام خمینی (ره) از رشد غده سرطانی اسرائیل جلوگیری خواهد کرد.

او با بیان اینکه امام راحل بیش از ۵۰ سال قبل از اشغال فلسطین توسط اسرائیل متوجه شدند که این مقدمه‌ای برای اشغال کشور‌های عربی و اسلامی است، گفت: همگان با دیدن نقشه اسرائیل از رود نیل تا رود فرات به سخنان امام راحل پی بردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: همه اعتراف می‌کنند که اندیشه امام (ره) و حمایت بی دریغ ایران نگذاشته که این غده سرطانی رشد کند و جنایات این ظالمان پنهان بماند؛ بلکه نسل پنجم فلسطنییانی که خانه آن‌ها اشغال شده آگاه شدند و این حمایت‌ها سبب شد  تا ۱۳ میلیون فلسطینی آواره متحد شوند.

امام جمعه زنجان بااشاره به مناسبت‌های پیش رو و روز شورا‌ها، گفت: قانون اساسی ایران بسیار پیشرفته و حساب شده است و در ایران مردم نقش آفرین هستند و شورا‌های اسلامی شهر و روستا توسط مردم انتخاب می‌شوند.

حجت اسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به روز معلم و کارگر گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک کشور است و مربیان بر نیرو‌های انسانی بیشترین تأثیر گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.