استاندار خراسان رضوی:

مسکن، مؤلفه اصلی در زندگی کارگری است

استاندار خراسان رضوی گفت: مسکن یکی از مؤلفه‌های اصلی در زندگی همه و از جمله جامعه کارگری است.

یعقوبعلی نظری در نشست هم‌اندیشی با تشکل‌های کارگری استان که به مناسبت روز کارگر در استانداری خراسان رضوی برگزار شد گفت: ما تعاونی‌ها کارگری را باید دوباره قوت بخشیم و باید اجرا را غیر متمرکز کنیم. اگر اقتصاد کشور گردش طبیعی و جاری خودش را نداشته باشد اشتغال و تولید زیر سوال می‌رود، نمیتوان از یک زاویه به مشکلات نگاه کنیم و به رفع آن بپردازیم.

او گفت:  قاعده چرخش و جوشش در همه عرصه‌ها  نیروی انسانی است. نظام مقدس اسلامی برای این تشکیل شده که در همه شمول و عرصه‌ها نگاه متعالی به داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: جامعه کارگری درخواست ایجاد میز گفتگو برای تعامل بیشتر دارند، ما هم از این میز کارگری استقبال می‌کنیم؛ اگر صرف نشست و برخاست باشد ارزشی ندارد باید کاربردی و عملیاتی باشد باید سازو‌کار آن مشخص شود و همه جامعه کارگری را پوشش دهد. اگر با نگاه صرف خدمت به کارگر باشد ما آمادگی داریم زمینه مداوم این گفتگو را فراهم کنیم.

یعقوبعلی نظری گفت:نگاه به کار و کارگری که صرفا بحث معیشت نیست و باید از دریچه‌های دیگر به موضوع کار و کارگری هم نگاه کنیم، کارگر در عین حال که نقش خود در تولید ایفا می‌کند کارش و خدمت رسانی آن ارزش معنوی هم دارد پس نگاه نظام به جامعه کار و‌کارگری چند بعدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.