امتحانات داخلی دانش آموزان قزوینی به هفته آینده موکول شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت:همه امتحانات داخلی دانش آموزان استان در تمام پایه‌های تحصیلی در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به هفته آینده موکول شد.

توفیق محمد حسینی گفت:با توجه به تعطیلات آخر هفته، کلیه امتحانات داخلی دانش آموزان استان در تمام پایه‌های تحصیلی در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به هفته آینده موکول شد.

امتحانات در تمام پایه‌های آموزشی به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و امتحانات پایان‌ترم دانش آموزان متوسط و فنی حرفه‌ای از اول تا پایان خردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی، کارگاه‌های فنی حرفه‌ای به صورت حضوری برگزار شده است، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های حضوری دروس کارگاهی و عملی هنرستان‌ها با توجه به ماهیت مهارتی آن‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

در حال حاضر ۱۸ هزار دانش آموز در رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در ۸۰۰ کارگاه آموزشی استان مشغول تحصیلی هستند.

: همچنین نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز‌های پنجشنبه و جمعه، مورخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که از این تعداد ۸۳ هزار نفر در مقطع متوسط مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.