بازیکن سابق استقلال، سپاهان را به انتقام گیری از مجیدی ترغیب کرد

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال، طلایی پوشان را به انتقام گیری از فرهاد مجیدی ترغیب کرد.

احمد جمشیدیان، بازیکنی که سابقه بازی در سپاهان و استقلال را دارد گفت: تیم سپاهان  باید با انگیزه شخصی  به مصاف تیم استقلال برود تا انتقام شکست بازی رفت را از مجیدی بگیرد.

او گفت: آبی پوشان با برد در این بازی می‌توانند یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. روند استقلالی‌ها به سمت قهرمانی است، آن‌ها در  طول بازی‌های لیگ شکستی نداشتند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال  با حضور تماشاگران روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


جمشیدیان گفت: در مواقعی پرسپولیس می‌توانست فاصله اش را با صدرجدول کاهش بدهد، اما امتیازات از دست داد و  اختلاف ۶ امتیازی باقی ماند.  ۳ بازی  استقلال با تیم‌های صاحب نام و ۳ بازی دیگر هم با تیم‌هایی در منطقه سقوط است.   اگر پرسپولیس ۶ بازی را پیروز شود کار برای استقلالی‌ها سخت می‌شود، اما اگر  سرخپوشان دوباره امتیاز از دست بدهند در آن صورت شانس آبی پوشان برای قهرمانی افزایش می‌یابد.  

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۵۰ امتیاز و   اختلاف ۶ امتیازی با تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر فوتبال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای جمشیدیان شما همیشه ادعا کردید استقلالو دوس داری ولی تمام حرفات و رفتارات مشخصه که تیم محبوبت فقط سپاهانه مثل تقوی سید صالحی و خیلیای دیگه پس لطفا دم از استقلالی بودن نزنید تا ما بتونیم کار خودمون را انجام بدیم.البته که ترجیح سپاهانیا هم طرفداراشون هم کادر فنیشون اگر قهرمانی بخواد بین ۲ تیم استقلال پرسپولیس باشه که هست حتما و حتما ترجیحشون استقلاله اینو منی میگم که دارم کانال هاشون را دنبال میکنم و لیدرهاشون را میشناسم
Iran (Islamic Republic of)
استقلال(تاج)
۱۹:۱۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما استقلالیا انقدر تجربه داریم که بدونیم روی دیوار کسی یادگاری ننویسیم.
انقدری هم فهمیدیم که در راه قهرمانی هیچکس کمکمون نمی کنه و آخرش میان و وانمود می کنن که ما عشق و زندگیمون استقلاله در حالی که قدمی برنداشتن.
جناب آقای جمشیدیان اگر اون مدتی که در استقلال بودید کمی توجه می کردید و اون مدت با عشق و دل و جونتون برای استقلال مایه می گذاشتین یکمی معرفت استقلالی بودن در وجودتون شکل می گرفت. اما خب سپاهان هم تیم محبوبتون هست.
ولی با این مصاحبه نشان دادید که استقلالی واقعی نیستید و اگر جایی گفتید که استقلالی هستید و استقلال رو خیلی دوست دارید می فهمیم که دروغی بیش نبوده. خوبی اینکه استقلال امسال در راه قهرمانی هست و باخت نداشته این بود که فهمیدیم کی استقلالی واقعی هست و کی وانمود می کنه استقلالی هست.
به امید برد استقلال