لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید - منچسترسیتی/ زورآزمایی سیتیزن‌ها و کهکشانی در سانتیاگو برنابئو + فیلم

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می‌شود.

در چارچوب دور برگشت دیدار‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب یک دیدار برگزار می‌شود که تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی امشب ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئال مادرید - منچسترسیتی

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچستر سیتی، در گروه A قرار داشت و با تیم‌های پاری سن ژرمن، لایپزیش و کلوب بروژ همگروه بود. سیتیزن‌ها با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه A قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر این تیم پرتغالی را حذف کنند.

منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون

تیم فوتبال منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاگردان سیمئونه رفت. دیدار رفت و برگشت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

منچسترسیتی - اتلتیکومادرید


بیشتر بخوانید


در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید، در گروه D قرار داشت و با تیم‌های اینتر، شریف مولداوی و شاختار دونتسک همگروه بود. رئالی‌ها با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه D قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت مادریدی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ کشتی میلیاری پاریسی‌ها را در برنابئو غرق کنند.

رئال مادرید و پاری سن ژرمن

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئالی‌ها به مصاف چلسی رفتند. دیدار رفت و برگشت این ۲ تیم در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ به نفع تیم فوتبال رئال مادرید به اتمام رسید و شاگردان آنجلوتی حریف سیتیزن‌ها در نیمه نهایی شدند.

رئال مادرید - چلسی

دیدار رفت تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و شاگردان گواردیولا موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ شاگردان آنچلوتی را شکست دهند.

سیتیزن‌ها در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۴ پیروزی و یک شکست شده اند، اما رئالی‌ها در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۳ برد، ۲ شکست شده اند.

ریاض محرز با به ثمر رساندن ۶ گل و ۲ پاس گل در ۱۱ مسابقه بهترین بازیکن منچستر سیتی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

در آنسوی میدان کریم بنزما موفق به ثمر رساندن ۱۴ گل و یک پاس گل در ۱۰ بازی شده و بهترین بازیکن رئال مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.

این ۲ تیم تاکنون ۷ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم سیتیزن‌ها ۳ برد و سهم رئالی‌ها ۲ برد بوده است. ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی بین این ۲ تیم به اتمام رسیده است.

در این فیلم به خلاصه بازی رفت این ۲ تیم نگاهی می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید برد رئال بر سیتی نفتی و گواردیولا مغرور
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
با آرزوی موفقیت سیتی
آخرین اخبار