به مناسبت روز و هفته شیراز

مسابقه ملی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار شد

مسابقه ملی دو نیمه ماراتن به مناسبت روز و هفته شیراز، با حضور ۳۸۰ دونده از سراسر کشور، برگزار شد.

امروز جمعه ۱۶ اردیبهشت مسابقه دو نیمه ماراتن، با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد و در پایان، پژمان کرزه‌ای، دونده همدانی، مقام اول این مسابقه را کسب کرد.

این رقابت‌ها به همت اداره کل ورزش و جوانان فارس و با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز، فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و دستگاه‌های مختلف با شعار «دویدن برای بمو» برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم اهدای جوایز مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز، گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی استان فارس، در سطح بین‌المللی به مناسبت هفته شیراز برگزار می‌شود.

اسماعیل محبی پور، ورزش را عامل نشاط، امید و سلامتی دانست و گفت: ورزش برای پیر و جوان، زن و مرد امری لازم، ضروری و واجب است و ورزش کردن قدم برداشتن در مسیر سلامتی جامعه محسوب می‌شود و حضور شما نه فقط برای خودتان بلکه برای همه ما و همه مردم امید آفرین است.

معاون استانداری فارس گفت: با همت همگانی و با دست در دست هم نهادن مطمئناً می‌توانیم فضای بهتر از گذشته واکنون برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تبریک روز و هفته شیراز، ابراز امیدواری کرد که فارس در کنار غنای فرهنگی، علمی، ادبی و هنری، شاهد رشد روز افزون ورزش در سطوح مختلف باشد.

حیدر صفرپور از همه دستگاه‌ها و مسئولانی که در برگزاری این دوره رقابت ها، همکاری و تلاش کردند، قدردانی و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار