رزمایش گروه‌های جهادی فاطمی در ۶ نقطه شهرستان خوی

فرمانده سپاه شهرستان خوی گفت: رزمایش گروه های جهادی در ۶ نقطه این شهرستان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

سردار محمد باقر علایی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ گروه های جهادی شهرستان خوی در۶ نقطه این شهر همزمان با سراسر کشور با رمز یا فاطمه زهرا از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان خوی می گوید: این رزمایش در ۴۵ متری سیستانی زاده، محله قاضی، روستا‌های خنجرخان، ایواوغلی، آغ بولاغ و بدل آباد در راستای برنامه‌های عمرانی و محرومیت زداییبرگزار می شود.

وی گفت: بسیج سازندگی تشکلی است که هم در دوران جنگ و بعد از آن خدمات شایسته‌ای در عرصه اقتصادی، عمرانی و اجتماعی انجام داده است.

سردار علایی می گوید:از ابتدای سال گذشته تاکنون لایروبی قنات قزلجا، احداث خانه عالم در ایواوغلی، مرمت خانه عالم روستای آغ بو لاغ سفلی، مرمت خانه عالم و سرویس بهداشتی در زاویه سکمن آباد، احداث خانه مددجوی کمیته امداد روستای خنجر خان، کمک برای تکمیل حوزه علمیه برادران و مرمت ۴ خانه محروم روستایی از جمله طرح‌هایی بودند که توسط گروه بسیح سازندگی اجرا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خوی گفت: تهیه و توزیع ۱۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اهدا ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از جمله فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی بسیج سازندگی سپاه خوی می‌باشد.

وی از اشتغال زایی برای ۱۶۳ نفر در صنایع تبدیلی و اقتصادی مقاومتی توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: بسیج سازندگی در سال گذشته، در اقتصاد مقاومتی برای ۹۹ نفر با اعتبار ۳ میلیاردو و  ۵۹۰ میلیون تومان و در صنایع تبدیلی برای ۶۴ نفر با هزینه یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان شغل فراهم کرده است.

                      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.