فرمانده سپاه ناحیه هشترود مطرح کرد

اردو‌های جهادی در میان جوانان باید به فرهنگ تبدیل شود

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت:تشکیل اردو‌های جهادی در میان جوانان باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

سرهنگ پاسدار مالک ناجی فرمانده سپاه ناحیه هشترود در رزمایش جهادگران فاطمی هشترود گفت: فعالیت گروه‌های جهادی نه تنها در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی جریان دارد بلکه به تناسب نیاز روز جامعه به دیگر حوزه‌های لازم زندگی اجتماعی هم تسری می‌یابد.

رزمایش سراسری جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در هشترود آغاز شد و برای گرامیداشت آن بیش از ۳۰ عنوان برنامه در کلیه پایگاه‌های سطح شهر و روستا‌ها برگزار خواهد .

برگزاری میز‌های خدمت مساله محور در مناطق شهری و روستایی، رزمایش کمک‌های مومنانه، آغاز ساخت خانه‌های محروم، واکسیناسیون دام و طیور بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشترود است.

تا به امروز ۹۰ گروه جهادی در سطح پایگاه‌ها راه اندازی شده که در عرصه‌های مخلف فعالیت می‌کنند هرچند شعار ما هر پایگاه یک گروه جهادی است.

 تهیه و توزیع ۹۵۰۰ بسته معیشتی، ۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی، ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق‌های قرض الحسنه، برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی برای ۲۵۰ نفر، اهدای ۶۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اجرای آموزش همگام با کشاورز در قالب ۵۰ دوره ، فعالیت گروه‌های جهادی ۱۰ هزار نفر در روز و اجرای طرح شهید سلیمانی توسط ۸۲ گروه جهادی از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشترود طی پارسال است.

حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود هم محرومیت زدایی را از اهداف مهم گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم هستند و عمل آن‌ها الگوی کار مثبت و متعالی است.

بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده و در قالب گروه‌های جهادی در خدمات رسانی و رفع محرومیت پیش قدم است.

 خدمات بسیجیان جهادگر آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بستر‌های کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

در این آیین از جهادگران نمونه شهرستان هشترود تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.