شبکه همراه اول در آبادان توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : با اجرای پروژه کابل کشی فیبر نوری در آبادان شبکه همراه اول و تلفن ثابت در این شهرستان توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده ، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : شبکه همراه اول و تلفن ثابت در آبادان با اجرایی شدن  پروژه حفاری  و کابل کشی فیبر نوری به متراژ هشت هزار و و ۵۰۰ متر به منظور ارتقای زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی توسعه یافت .

او رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، افزایش پهنای باند دیتای سیار و همچنین توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان و مشتریان را از دیگر دستاوردهای ارتقای کافوهای نوری برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان متصل کردن و برگردان پنج سایت شبکه همراه اول و کافوها به شبکه فیبر نوری در شهرستان آبادان را از جمله اهداف این پروژه عملیاتی خواند و گفت : به این منظور تعدادی کافوی جدید و پیشرفته و همچنین چندین سایت همراه اول از جمله سایت فرودگاه، فیه، مرکز بهداشت ایستگاه ۱۰ ، پارک نیلوفر اروند کنار و نهر قصر اروندکنار به شبکه گسترده فیبر نوری متصل و برگردان شد که باعث ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه و ثابت و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب شد. 

این مسئول ارتقای شبکه های ارتباطی و مخابراتی ثابت با ۱۰ هزار متر حفاری و کابل کشی فیبر نوری در شهرستان آبادان را نیز از جمله طرح های در حال اجرا اعلام کرد.

او گفت : پروژه های حفاری و کابل کشی فیبر نوری جهت توسعه شبکه های ارتباطی تلفن ثابت و همراه توسط کارشناسان متخصص مخابرات بر حسب اولویت و نیاز در سطح استان همچنان در حال انجام است و سرعت بخشی به روند اجرایی آن ها همکاری دستگاههای اجرایی و شهروندان را می طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.