تاکید استاندار گیلان بر تحویل به‌موقع واحد‌های مسکونی استاندارد

اسدالله عباسی در نشست شورای مسکن گفت: ساخت مسکن ملی باید به تعاونی‌های دارای اهلیت سپرده شود.

استاندار گیلان در نشست شورای مسکن با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های لازم در بخش ساخت مسکن هستند، گفت: باید تعهدات ارائه شده به مردم، به موقع انجام و واحد‌های مسکونی، مطابق با استاندارد، به متقاضیان تحویل شود.

به گفته اسدالله عباسی، همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در ارتباط با شکل گیری صحیح زنجیره ارائه خدمات به مردم و شهروندان از جمله در بخش مسکن به درستی عمل کنند.

باید از هم اکنون، همه نیاز‌ها و زیرساخت‌ها در حوزه مسکن، اندیشیده شود تا متقاضیان دچار مشکل نشوند.

بهره گیری از شیوه‌های نوین ساخت و توجه به سه مولفه کیفیت، کمیت و قیمت مسکن در راستای حفظ منافع مردم از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان مورد تأکید قرار داد.

دستگاه‌های متولی و نهاد‌های خدمات رسان نیز باید خود را متعهد به انجام زیرساخت‌ها و ارائه واحد‌های مسکونی مطابق با استانداردها، بدانند.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن از موضوعات مهم دولت سیزدهم است و دولت با ضوابط و برنامه ریزی‌های انجام شده؛ اجرای این طرح را مدنظر قرار داد و در گیلان نیز باید تعهدات استانی جامه عمل پوشانده شود.

واگذاری امور مرتبط با احداث مسکن به تعاونی‌های دارای اهلیت مورد تأکید است و نباید به دلیل ضعف عملکردی تعاونی ها، آسیبی به مردم وارد آید.

فرمانداران جلسات متناظر شهرستانی را با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار و گزارش آن را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.