مسئولین اجرائی شهرستان بر بازار نظارت داشته باشند

امام جمعه موقت جازموریان بر ضرورت نظارت بربازار کالاهای اساسی مردم تاکید کرد.

 حجت الاسلام عباسی امام جمعه موقت جازموریان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهر گفت: پرداخت یارانه‌ها به قشر ضعیف به جای دلال‌ها ، گاهی یارانه ۱۵ میلیون نفر به جیب یک نفر می‌رفت و با این کار دولت، مستقیم به دست مردم می‌رسد.

حجت الاسلام عباسی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت برنامه‌های مهمی در پیش دارد می گوید: تورم بالا در کشور حدود ۵۰ سال است کشور را درگیر کرده است امابرنامه‌های دولت ساختار سیاسی در کشور دارد و برنامه‌های دولت اولا رفع موانع شکوفایی اقتصاد و دوم حرکت و تحقق اقتصاد مقاومتی است. 

او گفت: اگر انسان‌ها به افتخارات دنیوی خودشان بنازند و افتخار کنند فردای قیامت گریبان گیر آن‌ها خواهد شد و هیچ سودی فردای قیامت برای شخص افتخارکننده نخواهد داشت چرا که آن چیزی که ارزشمند وقابل خرید هست برای خداوند متعال تقواست.

حجت الاسلام عباسی به سالروز لغو کاپیتولاسیون توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: کاپیتولاسیون با اعتراض و سخنان کوبنده امام لغو شد چرا که یک سگ آمریکایی با ارزشمندتر از یک ایرانی حتی خود شاه بود، اما الان با همان تفکر امام خمینی به جایی رسیدم که نظامیان دشمن در مقابل این تفکر زانو می‌زنند.

امام جمعه موقت جازموریان  می گوید: به  به جز چند قلم کالا که تغییری در قیمت دارند مابقی کالا‌ها باید بدون هیچ تغییری به دست مردم برسند ودر زمینه کنترل بازار، مسئولین اجرائی شهرستان وبسیج اصناف تلاش کنند تا افراد سودجو به بهانه افزایش یارانه‌ها به اقشار ضعیف ظلم نکنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار