تلاش بدون تعطیلی برای تامین مرغ در کشتارگاه‌های البرز

همزمان با دستور سراسری عدم تعطیلی کشتارگاههای مرغ در کشور به منظور نظارت بیشتر و دقیق تر بر روند کشتار مرغ، کشتارگاه های البرز بدون وقفه در حال فعالیت هستند.

معاون بهداشت سازمان دام پزشکی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همزمان با دستور سراسری عدم تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ در کشور، در راستای نظارت بیشتر و دقیق تر بر روند کشتار مرغ در استان مسئولان مربوط از نزدیک رونده کشتار مرغ مورد نیاز بازار مصرف در این واحد صنفی را مورد نظارت قرار دادند.

آقای رضائیان گفت : میزان جوجه ریزی با توجه به برنامه زیزی های به عمل آمده از طرف وزارت جهاد کشاورزی بیش از حد نرمال بوده است و مشکلی وجود ندارد و بر اساس نظارت همگانی ادارات کل دامپزشکی کشور تحت نظارت سازمان دام پزشکی دارند شبانه به میزان نرمال کشتار صورت می گیرد و نظارت بر کشتار و عرضه بهداشتی در شبکه توزیع مدیریت می شود.

او می گوید: اگر چه در حال حاضر روزانه به میزان ۴٠ هزار قطعه مرغ در البرز به صورت شبانه روزی کشتار می شود اما همچنان این میزان قریب به ٢٠ درصد نیاز این استان را تامین می کند و ٨٠ درصد دیگر از استان‌هایی همچون قزوین و گیلان تامین می شود.

نورالهی، معاون دستگاه تعزیرات حکومتی البرز گفت : با توجه نرخ گذاری جدید نرخ مصوب هر کیلو گرم مرغ گرم معادل ۵٩٨٠٠ تومان است و بر این اساس هر گونه افزایش قیمت گران فروشی می باشد و قانونگذار با متخلفین بر خورد خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.