امام جمعه سنندج:

هدف از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها مبارزه با رانت خواری است

رستمی گفت: هدف از اجرای طرح نظام هدفمندی یارانه‌ها کمک به معیشت مردم و مبارزه با رانت‌خواران است و نیاز است دولت و مردم حامی یکدیگر باشند.

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: تلاش دولت این است با اجرای این طرح، از احتکار و رانت ممانعت شود و انتظار داریم تولیدکنندگان نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته و از تخلف و احتکار و گران فروشی اجتناب کنند.

ماموستا فایق رستمی گفت: دشمن تلاش می‌کند باعث ایجاد تفرقه و مشکل برای کشور شود، بنابراین می‌طلبد دولت و مردم در همه بخش‌ها به ویژه بحث اقتصادی حامی هم باشند.

او می گوید:در هر کشوری دست بیگانه وارد شود، آن کشور آسایش به خود نخواهد دید، اگر دولت و ملت در کشور ما ضعیف بوده و همراه هم نباشند، باید منتظر شرایطی مانند کشور‌های منطقه از جمله افغانستان، یمن، فلسطین و سوریه باشیم.

خطیب جمعه سنندج به دیدار اخیر ماموستایان و علمای اهل سنت با رییس جمهور اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام رییسی تاکید کرد که پای همه وعده‌هایش ایستاده و هدف دولت از پرداخت هدفمند یارانه‌ها، خدمت به معیشت مردم به ویژه اقشار پایین جامعه و مبارزه با رانت و رانت خواری است.

ماموستا رستمی می گوید: رییس جمهور در این دیدار مژده داد از افراد بومی برای مدیریت استان‌های سنی نشین استفاده شود و دولت در این راستا، حتما به وعده‌های خود عمل کرده و خواهد کرد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به ۲۲ گولان (اردیبهشت) سال ۱۳۸۸ و سفر رهبری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: مهمان بودن هشت روزه رهبری در آن سفر، نشان از محبت ایشان به استان فرهنگی کردستان دارد و استقبال باشکوه مردم از رهبر معظم انقلاب هم بیانگر وفاداری آنان به نظام اسلامی و رهبری بود.

ماموستا رستمی گفت: در سفر رهبری پروژه‌های بزرگ و بودجه کلانی برای استان تعریف شد، از دستگاه‌ها و مسئولان خواست پیگیر اتمام طرح‌های ذکر شده باشند تا شاهد توسعه هر چه بیشتر استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.