اختصاص هزار میلیارد ریال برای توسعه زندانبانی اسلامی در آذربایجان غربی

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: هزار میلیارد ریال برای اتمام و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در زندان‌های استان اختصاص یافت.

مجتبی محمدی  گفت: برای تعمیر، تجهیز و بهسازی زندان‌های فرسوده و بازسازی اماکن تربیتی و اشتغال مراکز تامینی آذربایجان غربی یک هزار میلیارد ریال  ختصاص یافت.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی می گوید: از این میزان اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل، تجهیز وبهسازی کلیه ابنیه زندان مرکزی ارومیه و  بستر سازی فعالیت‌های مورد تاکید سند تحول قضایی  مصوب شده است.

به گفته وی ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای اتمام و تسریع در بهره برداری نهایی از پروژه ساخت زندان سلماس که بیش از ۱۲ سال است در حال ساخت می‌باشد برای  اختصاص یافته است.

محمدی به بهسازی و توسعه فضا‌های آسایشگاه و فرهنگی زندانیان میاندوآب براساس استاندارد‌های طبقه بندی اشاره نمود و گفت: مبلغ صد میلیارد ریال برای ایجاد فضای مناسب اجرای برنامه‌های فرهنگی و اشتغال در زندان میاندوآب اختصاص یافته است.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی می گوید: امسال برای ساخت سازه‌های سوله‌ای کارگاه‌های اشتغال زندانیان ارومیه ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت اختصاص یافته است که در صورت موفقیت در دفاعیه نهایی، ساخت و بهره برداری فاز اول مجموعه اشتغال زندانیان ارومیه سرعت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.