تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث و تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمد اهلی گفت: یکی از معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی ۲ اردبیل، تکمیل ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بود که برای حل این مشکل، اجرای مدول دوم آن در سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین پروژه‌هایی است که در شرکت شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که در حال حاضر، اجرای ابنیه آن به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترو مکانیکال آن با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در حال اجرا است.

اهلی می‌گوید: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده است که تخصیص این اعتبارات با همت و مساعدت استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

او ظرفیت حال حاضر مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل را ۲۵۰۰ مترمکعب در روز برشمرد و گفت: با بهره برداری از مدول دوم، ظرفیت پالایش پساب خروجی واحد‌های تولیدی به دو برابر کنونی افزایش یافته و به ۵ هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌های این شرکت برای کاهش معضلات زیست محیطی واحد‌های تولیدی است که البته احداث این تصفیه خانه‌ها منوط به داشتن ظرفیت کافی و انجام مطالعات فنی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.